Rafet CAN- Çalışma Planımız Hakkında Düşünceleriniz Nelerdir?

 

ARALIK AYI ETKİNLİKLERİ-

-Proje için logo hazırlama çalışması

- Afiş hazırlama çalışması

- Öğretmen webinarı

-Öğrenci Webinarı

-e Güvenlik Etkinliği

1. Ben yazdım. Sen de yaz.Şimdi sıra sende Mektup yazma etkinliği ve Paylaşma konulu kelime bulutu hazırlama Esra YENİCELİ

2. Ben kullandım,sen de kullan. Şimdi Sıra sende. Temiz kulanılabilir durumdaki giysilerin paylaşımı ve Paylaşım konulu bilişim ortamında slogan hazırlama Rafet CAN

OCAK AYI ETKİNLİKLERİ-

3.Ben besledim, Sen de Besle. Şimdi sıra sende. Sokak hayvanlarının korunması ve beslenmesi ve konuyla ilgili bilgisayar ortamında afiş hazırlama : Leyla BEGEÇ  Konuyla ilgili bilgisayar ortamında

4. Ben diktim, Sen de dik. Şimdi sıra sende. Doğada bir gün geçirme, fidan dikme, çevre temizliğine dikkat çekme ve konuyla ilgili bilgisayar ortamında afiş hazırlama: Özlem Acar SAVGAT

ŞUBAT AYI ETKİNLİKLERİ-

5.Ben tasarladım,sen de tasarla. Şimdi sıra sende. Geometrik şekillerle oyuncak tasarlayıp,yapma ve paylaşma : Nurefşan EKİNCİ

6.Ben oynadım,sen de oyna: Şimdi Sıra sende: Oynanan temiz, temiz ve sağlam oyuncakların paylaşımı:Serpil GÜLTEPE

MART AYI ETKİNLİKLERİ-
7.Ben okudum, Sen de Oku. Şimdi Sıra Sende. Kitap paylaşımı ve paylaşma kulunu denemelerden oluşan e kitap hazırlama: Burak KIRIK

8.Ben ziyaret ettim. Sen de ziyaret et. Yaşlılar haftasında huzur evi ziyareti ve yaşlılara saygı konulu kısa film etkinliği: Rabia SAKALLI

NİSAN AYI ETKİNLİKLERİ-

9.Ben buldum, sen de bul. Şimdi sıra sende düşüncesiyle paylaşmanın önemini anlatan atasözlerini derlenmesi ve karikatür çizimi : Erdinç YILDIZ

10.Ben çözdüm, simdi sıra Sende. Sayılara,örüntülere dayalı bulmacaların hazırlanıp paylaşılması: Funda ŞAHİN

                                                      ORTAK ÜRÜN KONULARI

*Ben anlattım, sen de anlat düşüncesiyle belirlenen bir masal, hikaye ya da anının anlatılması.(Görme engelliler için bir e kitabın hazırlanması)

*Ben yazdım, sen de yaz düşüncesiyle paylaşma temalı hikaye yazımı

*Ben çizdim, sen de çiz düşüncesiyle verilen konuyla ilgili öğrencilerin resim yapmaları
*Akrostiş çalışması

Yorumlar

Yorum Gönder